Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Social media and corporate image as determinants of global and local brands purchase : Moderating effects of consumer openness to foreign cultures
Naziv: Social media and corporate image as determinants of global and local brands purchase : Moderating effects of consumer openness to foreign cultures
Autori: Filipović, Jovana  ; Šapić, Srđan  ; Dlačić, Jasmina
Godina: 2023
Publikacija: Mенаџмент у хотелијерству и туризму
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Pretraži identifikator
Izdavač: Vrnjačka Banja : Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 11 br. 1 str. 79-94
DOI: 10.5937/menhottur2301079F
VBS COBISS: 118765833
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18542
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/764321
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/118765833#izum.si
URL: https://www.htmanagementvb.com/index.php/HITM/article/view/261/318
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.