Резултати

еНаука >  Резултати >  Electronic Customer Relationship Management Assimilation in Southeastern European Companies—Cluster Analysis
Назив: Electronic Customer Relationship Management Assimilation in Southeastern European Companies—Cluster Analysis
Аутори: Boban Melovic ; Biljana Rondovic; Slavica Mitrovic-Veljkovic  ; Sanja Batic Ocovaj  ; Marina Dabic
Година: 2022
Публикација: IEEE Transactions on Engineering Management
ISSN: 0018-9391 IEEE Transactions on Engineering Management Претражи идентификатор
Издавач: Piscataway (NJ, USA): Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. - IEEE
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 69 br. 4 str. 1081-1100
DOI: 10.1109/TEM.2020.2972532
WoS-ID: 000809409400025
Scopus-ID: 2-s2.0-85081388098
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/766416
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Batić Očovaj, Sanja
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

5
SCOPUSTM
2
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.