Резултати
еНаука >
Резултати >
Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova
Назив: | Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova | Аутори: | Brkanlić, Sandra ; Đokić, Maja; Vučurević, Tatjana; Gardašević Živanov, Jovana ; Raletić Jotanović, Saša | Година: | 2014 | Издавач: | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7892-594-8 Претражи идентификатор | Колација: | vol. 20 str. 155-158 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767107 | URL: | http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2014/radovi/T4.2/T4.2-1.pdf | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Gardašević Živanov, Jovana Migrirano iz RIS podataka |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.