Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova
Назив: Značaj učenja na daljinu (DLS) za unapređenje instrumenata marketing miska visokoškolskih ustanova
Аутори: Brkanlić, Sandra  ; Đokić, Maja; Vučurević, Tatjana; Gardašević Živanov, Jovana  ; Raletić Jotanović, Saša
Година: 2014
Издавач: Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7892-594-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 20 str. 155-158
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767107
URL: http://www.trend.uns.ac.rs/stskup/trend_2014/radovi/T4.2/T4.2-1.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Gardašević Živanov, Jovana
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.