Резултати

еНаука >  Резултати >  Razumevanje motiva koršćenja društvenih mreža u funkciji unapređenja komunikacije sa potrošačima
Назив: Razumevanje motiva koršćenja društvenih mreža u funkciji unapređenja komunikacije sa potrošačima
Аутори: Jovana Gardašević Živanov  ; Maja Ćirić  ; Marko Carić  
Година: 2018
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Srpsko udruženje za marketing, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 49 br. 4 str. 311-320
DOI: 10.5937/markt1804311G
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767117
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2018/0354-34711804311G.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Gardašević Živanov, Jovana
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.