Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj digitalnog marketinga za razvoj hotelskih preduzeća
Назив: Značaj digitalnog marketinga za razvoj hotelskih preduzeća
Аутори: Bojana Ostojić  ; Irena Petrušić
Уредници: Ognjen Bakmaz
Година: 2022
Публикација: Naučni skup „Balkan na Jahorini“ - ,,Stanje i perspektive održivog života i rada ljudi na Zapadnom Balkanu “
ISSN: 2831-0667 Претражи идентификатор
Издавач: Istočno Sarajevo (Sokolac): Visoka škola za uslužni biznis
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99976-971-4-1 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 299-311
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771805
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojic, Bojana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.