Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj digitalnog marketinga za razvoj hotelskih preduzeća
Naziv: Značaj digitalnog marketinga za razvoj hotelskih preduzeća
Autori: Bojana Ostojić  ; Irena Petrušić
Urednici: Ognjen Bakmaz
Godina: 2022
Publikacija: Naučni skup „Balkan na Jahorini“ - ,,Stanje i perspektive održivog života i rada ljudi na Zapadnom Balkanu “
ISSN: 2831-0667 Pretraži identifikator
Izdavač: Istočno Sarajevo (Sokolac): Visoka škola za uslužni biznis
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-99976-971-4-1 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 1 br. 1 str. 299-311
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771805
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojic, Bojana
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.