Резултати
еНаука >
Резултати >
Impact of learning environments on students' achievements in calculus contents before and during the COVID-19 crises

Назив: | Impact of learning environments on students' achievements in calculus contents before and during the COVID-19 crises | Аутори: | Stevanović, Aleksandra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2023 | Публикација: | Interactive Learning Environments | ISSN: | 1049-4820![]() ![]() |
Издавач: | Taylor & Francis Group | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | str. 1-20 | DOI: | 10.1080/10494820.2023.2228828 | WoS-ID: | 001019926500001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85164116538 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=133753&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773027 https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/523 |
Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) (Preuzeto iz ORCID-a) Bozic, Radoslav |
М-категорија: | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |