Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of learning environments on students' achievements in calculus contents before and during the COVID-19 crises
Назив: Impact of learning environments on students' achievements in calculus contents before and during the COVID-19 crises
Аутори: Stevanović, Aleksandra  ; Božić, Radoslav  ; Štrboja, Mirjana  
Година: 2023
Публикација: Interactive Learning Environments
ISSN: 1049-4820 Interactive Learning Environments Претражи идентификатор
Издавач: Taylor & Francis Group
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 1-20
DOI: 10.1080/10494820.2023.2228828
WoS-ID: 001019926500001
Scopus-ID: 2-s2.0-85164116538
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=133753&source=eNauka&language=en
https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/523
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773027
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
(Preuzeto iz ORCID-a) Bozic, Radoslav
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца