Резултати

еНаука >  Резултати >  Students' emotional literacy in the discourse of the contemporary school in Serbia
Назив: Students' emotional literacy in the discourse of the contemporary school in Serbia
Аутори: Đermanov, Jelena  ; Marić-Jurišin, Stanislava  
Година: 2018
Публикација: International Journal of Cognitive Research in Science Engineering and Education
ISSN: 2334-847X International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education - IJCRSEE Претражи идентификатор
Издавач: Vranje : The Association for the Development of Science, Engineering and Education
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 6 br. 2 str. 1-10
DOI: 10.5937/ijcrsee1802001d
WoS-ID: 000736648300001
Scopus-ID: 2-s2.0-85052054731
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/773506
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Marić Jurišin, Stanislava
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

4
SCOPUSTM
2
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.