Резултати

еНаука >  Резултати >  Student entrance knowledge, expectations, and motivation within introductory programming courses in Portugal and Serbia
Назив: Student entrance knowledge, expectations, and motivation within introductory programming courses in Portugal and Serbia
Аутори: Alves, Luis; Gajić, Dušan  ; Rangel Henriques, Pedro; Ivančević, Vladimir  ; Lalić, Maksim  ; Luković, Ivan  ; Varanda Pereira, Maria Joao; Popov, Srđan  ; Correia Tavares, Paula
Година: 2019
Публикација: Proceedings, SEFI 47th Annual Conference, Budapest, Hungary
Издавач: European Society for Engineering Education (SEFI)
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-2-87352-018-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 1354-1363
Scopus-ID: 2-s2.0-85077814091
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2147
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/778871
Пројекат: The research was conducted as part of the project Data mining based evaluation of IT teaching practice in Portugal and Serbia within the Programme of Scientific and Technological Cooperation between the Government of the Portuguese Republic and the Govern
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

2
SCOPUSTM

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.