Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital marketing strategy of accor hotels: shaping the future of hospitality
Назив: Digital marketing strategy of accor hotels: shaping the future of hospitality
Аутори: Damnjanović, Vesna  ; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
Година: 2020
Публикација: Tourism and Hospitality Management-Croatia
ISSN: 1330-7533 Tourism and Hospitality Management Претражи идентификатор
Издавач: Univ Rijeka, Faculty Tourism & Hospitality Management, Opatija
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 br. 1 str. 233-244
WoS-ID: 000548810800013
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2064
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/779261
Пројекат: University of Rijeka [Uniri-drustv-18-235-1399]
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

5
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца