Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Digital marketing strategy of accor hotels: shaping the future of hospitality
Naziv: Digital marketing strategy of accor hotels: shaping the future of hospitality
Autori: Damnjanović, Vesna  ; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
Godina: 2020
Publikacija: Tourism and Hospitality Management-Croatia
ISSN: 1330-7533 Tourism and Hospitality Management Pretraži identifikator
Izdavač: Univ Rijeka, Faculty Tourism & Hospitality Management, Opatija
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 26 br. 1 str. 233-244
WoS-ID: 000548810800013
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2064
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/779261
Projekat: University of Rijeka [Uniri-drustv-18-235-1399]
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

5
WEB OF SCIENCETM

Pronađi DOI


Creative Commons licenca