Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Social media influencers as a predictor of consumer intentions
Naziv: Social media influencers as a predictor of consumer intentions
Autori: Peković, Jelena; Zdravković, Stefan; Pavlovic, Goran  
Godina: 2019
Publikacija: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Pretraži identifikator
Izdavač: Centre for Evaluation in Education and Science ({CEON}/{CEES})
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 50 br. 3 str. 207-216
DOI: 10.5937/markt1903207p
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/780649
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Pavlovic, Goran
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

2
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.