Резултати

еНаука >  Резултати >  Social media influencers as a predictor of consumer intentions
Назив: Social media influencers as a predictor of consumer intentions
Аутори: Peković, Jelena; Zdravković, Stefan; Pavlovic, Goran  
Година: 2019
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Centre for Evaluation in Education and Science ({CEON}/{CEES})
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 50 br. 3 str. 207-216
DOI: 10.5937/markt1903207p
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/780649
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Pavlovic, Goran
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.