Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza digitalnog nastupa vodećih modnih brendova
Назив: Analiza digitalnog nastupa vodećih modnih brendova
Аутори: Eferica, Natalija P.; Cicvarić Kostić, Slavica  ; Okanović, Milan  
Година: 2023
Публикација: Održivo upravljanje poslovanjem - editori Biljana Stošić, Saša Lazarević, Milica Kostić-Stanković
Издавач: Beograd : Univerzitet, Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. 361-380
VBS COBISS: 123722505
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/123722505#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/782745
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.