Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategija marketinga u uslovima krize
Назив: Strategija marketinga u uslovima krize
Marketing strategies in conditions of crisis
Аутори: Andjelković, Slobodan; Perović, Milorad; Anđelković, Danijela  
Година: 2017
Публикација: FBIM Transactions
ISSN: 2334-718X FBIM Transactions Претражи идентификатор
Издавач: Beograd: MESTE NGO; Beograd: Univerzitet „Union-Nikola Tesla“, Fakultet za poslovne studije i pravo ; Canada: SZ & Associates,
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 1 str. 1-12
DOI: 10.12709/fbim.05.05.01.01
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/783526
URL: https://www.meste.org/fbim/Archive/FBIM_V_5_1.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Anđelković, Danijela
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.