Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategija marketinga u uslovima krize
Naziv: Strategija marketinga u uslovima krize
Marketing strategies in conditions of crisis
Autori: Andjelković, Slobodan; Perović, Milorad; Anđelković, Danijela  
Godina: 2017
Publikacija: FBIM Transactions
ISSN: 2334-718X FBIM Transactions Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd: MESTE NGO; Beograd: Univerzitet „Union-Nikola Tesla“, Fakultet za poslovne studije i pravo ; Canada: SZ & Associates,
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 5 br. 1 str. 1-12
DOI: 10.12709/fbim.05.05.01.01
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/783526
URL: https://www.meste.org/fbim/Archive/FBIM_V_5_1.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Anđelković, Danijela
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.