Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of Consumers from Educons University toward Advertising through Sport among the Frequency of Watching Sports Events
Назив: Attitudes of Consumers from Educons University toward Advertising through Sport among the Frequency of Watching Sports Events
Аутори: Stupar, Dusan  ; Gardasevic, Jovan; Masanovic, Bojan
Година: 2018
Публикација: Journal of Anthropology of Sport and Physical Education
ISSN: 2536-569X Journal of Anthropology of Sport and Physical Education (JASPE) (Montenegro) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 2 br. 3 str. 131-136
DOI: 10.26773/jaspe.180723
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/785285
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stupar, Dušan
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.