Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Attitudes of Consumers from Educons University toward Advertising through Sport among the Frequency of Watching Sports Events
Naziv: Attitudes of Consumers from Educons University toward Advertising through Sport among the Frequency of Watching Sports Events
Autori: Stupar, Dusan  ; Gardasevic, Jovan; Masanovic, Bojan
Godina: 2018
Publikacija: Journal of Anthropology of Sport and Physical Education
ISSN: 2536-569X Journal of Anthropology of Sport and Physical Education (JASPE) (Montenegro) Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 2 br. 3 str. 131-136
DOI: 10.26773/jaspe.180723
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/785285
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stupar, Dušan
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

1
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.