Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of problem-based learning modules within blended learning courses in medical statistics – A randomized controlled pilot study
Назив: Effects of problem-based learning modules within blended learning courses in medical statistics – A randomized controlled pilot study
Аутори: Bukumiric, Zoran  ; Ilic, Aleksandra  ; Pajcin, Mirjana  ; Srebro, Dragana  ; Milicevic, Sasa  ; Spaic, Dragan; Markovic, Nenad; Corac, Aleksandar
Уредници: Hwang, Gwo-Jen
Година: 2022
Публикација: PLOS ONE
ISSN: 1932-6203 PLoS One / Public Library of Science Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 17 br. 1 str. e0263015-e0263015
DOI: 10.1371/journal.pone.0263015
WoS-ID: 000829607600049
Scopus-ID: 2-s2.0-85123532957
PMID: 35081161
PMCID: PMC8791522
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/787217
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Kostić, Mirjana
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

4
SCOPUSTM
1
PubMed CentralTM
1
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.