Резултати

еНаука >  Резултати >  Društveno odgovorno poslovanje kao osnov za izgradnju poslovnog imidža u postkriznom periodu
Назив: Društveno odgovorno poslovanje kao osnov za izgradnju poslovnog imidža u postkriznom periodu
Аутори: Berber, Nemanja  ; Berber, Ivana
Година: 2009
Публикација: Poslovno okruženje u Srbiji i svetska ekonomska kriza, 1, Novi Sad, Srbija, 2009, 27. sep - 27. sep
Издавач: Novi Sad, Visoka poslovna škola strukovnih studija
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/792522
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Berber, Nemanja
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.