Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Društveno odgovorno poslovanje kao osnov za izgradnju poslovnog imidža u postkriznom periodu
Naziv: Društveno odgovorno poslovanje kao osnov za izgradnju poslovnog imidža u postkriznom periodu
Autori: Berber, Nemanja  ; Berber, Ivana
Godina: 2009
Publikacija: Poslovno okruženje u Srbiji i svetska ekonomska kriza, 1, Novi Sad, Srbija, 2009, 27. sep - 27. sep
Izdavač: Novi Sad, Visoka poslovna škola strukovnih studija
Tip rezultata: Konferencijski rad
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/792522
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Berber, Nemanja
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.