Резултати

еНаука >  Резултати >  Does the value manufacturers (brands) create translate into enhanced reputation? A multi-sector examination of the value-satisfaction-loyalty-reputation chain
Назив: Does the value manufacturers (brands) create translate into enhanced reputation? A multi-sector examination of the value-satisfaction-loyalty-reputation chain
Аутори: Tournois, Laurent
Година: 2015
Публикација: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES
ISSN: 0969-6989 Journal of Retailing and Consumer Services Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 str. 83-96
DOI: 10.1016/j.jretconser.2015.05.010
WoS-ID: 000358088800009
Scopus-ID: 2-s2.0-84951741602
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/797495
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

28
SCOPUSTM
19
OpenCitations
21
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.