Резултати

еНаука >  Резултати >  The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence
Назив: The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence
Аутори: Kuleto, Valentin  ; Ilic, Milena P  ; Bucea-Manea-Tonis, Rocsana; Ciocodeica, David-Florin; Mihalcescu, Horia; Mindrescu, Veronica
Година: 2022
Публикација: SUSTAINABILITY
ISSN: 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 14 str. 8636-8636
DOI: 10.3390/su14148636
WoS-ID: 000831534800001
Scopus-ID: 2-s2.0-85136356224
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/802571
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

10
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.