Резултати
еНаука >
Резултати >
The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence
Назив: | The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence | Аутори: | Kuleto, Valentin ; Ilic, Milena P ; Bucea-Manea-Tonis, Rocsana; Ciocodeica, David-Florin; Mihalcescu, Horia; Mindrescu, Veronica | Година: | 2022 | Публикација: | SUSTAINABILITY | ISSN: | 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 14 br. 14 str. 8636-8636 | DOI: | 10.3390/su14148636 | WoS-ID: | 000831534800001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85136356224 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/802571 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.