Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence
Naziv: The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence
Autori: Kuleto, Valentin  ; Ilic, Milena P  ; Bucea-Manea-Tonis, Rocsana; Ciocodeica, David-Florin; Mihalcescu, Horia; Mindrescu, Veronica
Godina: 2022
Publikacija: SUSTAINABILITY
ISSN: 2071-1050 Sustainability Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 14 br. 14 str. 8636-8636
DOI: 10.3390/su14148636
WoS-ID: 000831534800001
Scopus-ID: 2-s2.0-85136356224
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/802571
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
M-kategorija: 
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu

10
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.