Rezultati
eNauka >
Rezultati >
The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence
Naziv: | The Attitudes of K-12 Schools' Teachers in Serbia towards the Potential of Artificial Intelligence | Autori: | Kuleto, Valentin ; Ilic, Milena P ; Bucea-Manea-Tonis, Rocsana; Ciocodeica, David-Florin; Mihalcescu, Horia; Mindrescu, Veronica | Godina: | 2022 | Publikacija: | SUSTAINABILITY | ISSN: | 2071-1050 Sustainability Pretraži identifikator | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 14 br. 14 str. 8636-8636 | DOI: | 10.3390/su14148636 | WoS-ID: | 000831534800001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85136356224 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/802571 | Izvor metapodataka: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | M-kategorija: | 22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.