Резултати

еНаука >  Резултати >  Assessing the impact of marketing and advertising as strategic approaches to Eurocities development: an Iberian case study approach
Назив: Assessing the impact of marketing and advertising as strategic approaches to Eurocities development: an Iberian case study approach
Аутори: Castanho, Rui Alexandre; Vulevic, Ana  ; Naranjo, Gomez Jose Manuel; Cabezas, Jose; Fernandez-Pozo, Luis; Loures, Luis; Neves, Lousada Sergio Antonio; Escorcio, Patricia Carlota; Kurowska-Pysz, Joanna
Година: 2023
Публикација: EUROPEAN JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT
ISSN: 1751-6757 European Journal of International Management Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 19 br. 1 str. 58-58
DOI: 10.1504/EJIM.2023.127232
WoS-ID: 000893625800003
Scopus-ID: 2-s2.0-85144418471
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/817537
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

3
SCOPUSTM
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.