Резултати
еНаука >
Резултати >
Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo?

Назив: | Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo? | Аутори: | Vrgović, Petar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | SUSTAINABILITY | ISSN: | 2071-1050![]() ![]() |
Издавач: | MDPI | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 14 br. 8 str. 4584-4584 | DOI: | 10.3390/su14084584 | WoS-ID: | 000786103900001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85128790552 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/819516 | Пројекат: | Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200156 (Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka) | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | Напомена: | Verifikacija rada izvršena na osnovu nepotpunog uvida u rad. | М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.