Резултати

еНаука >  Резултати >  Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo?
Назив: Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo?
Аутори: Vrgović, Petar  ; Pekić, Jasmina  ; Mirković, Milan  ; Anderla, Andraš  ; Leković, Bojan
Година: 2022
Публикација: SUSTAINABILITY
ISSN: 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор
Издавач: MDPI
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 8 str. 4584-4584
DOI: 10.3390/su14084584
WoS-ID: 000786103900001
Scopus-ID: 2-s2.0-85128790552
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/819516
Пројекат: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200156 (Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka)
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
Напомена: Verifikacija rada izvršena na osnovu nepotpunog uvida u rad.
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

7
SCOPUSTM
1
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.