Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo?
Naziv: Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo?
Autori: Vrgović, Petar  ; Pekić, Jasmina  ; Mirković, Milan  ; Anderla, Andraš  ; Leković, Bojan
Godina: 2022
Publikacija: SUSTAINABILITY
ISSN: 2071-1050 Sustainability Pretraži identifikator
Izdavač: MDPI
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 14 br. 8 str. 4584-4584
DOI: 10.3390/su14084584
WoS-ID: 000786103900001
Scopus-ID: 2-s2.0-85128790552
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/819516
Projekat: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200156 (Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka)
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
Napomena: Verifikacija rada izvršena na osnovu nepotpunog uvida u rad.
M-kategorija: 
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu

7
SCOPUSTM
1
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.