Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo?
Naziv: | Prolonged Emergency Remote Teaching: Sustainable E-Learning or Human Capital Stuck in Online Limbo? | Autori: | Vrgović, Petar ; Pekić, Jasmina ; Mirković, Milan ; Anderla, Andraš ; Leković, Bojan | Godina: | 2022 | Publikacija: | SUSTAINABILITY | ISSN: | 2071-1050 Sustainability Pretraži identifikator | Izdavač: | MDPI | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 14 br. 8 str. 4584-4584 | DOI: | 10.3390/su14084584 | WoS-ID: | 000786103900001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85128790552 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/819516 | Projekat: | Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200156 (Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka) | Izvor metapodataka: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | Napomena: | Verifikacija rada izvršena na osnovu nepotpunog uvida u rad. | M-kategorija: | 22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.