Резултати

еНаука >  Резултати >  Assessing Engineering Students' Acceptance of an E-Learning System: A Longitudinal Study
Назив: Assessing Engineering Students' Acceptance of an E-Learning System: A Longitudinal Study
Аутори: Lolic, Teodora  ; Stefanovic, Darko M  ; Dionisio, Rogerio; Marjanovic, Ugljesa  ; Havzi, Sara  
Година: 2021
Публикација: International Journal of Engineering Education
ISSN: 0949-149X International Journal of Engineering Education Претражи идентификатор
Издавач: Bantry (Ireland) : Tempus Publications
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 37 br. 3 str. 785-796
WoS-ID: 000641030600019
Scopus-ID: 2-s2.0-85108529146
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/822785
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
(Preuzeto iz KNR-a) Stefanović, Darko
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

4
SCOPUSTM
3
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.