Резултати
еНаука >
Резултати >
Assessing Engineering Students' Acceptance of an E-Learning System: A Longitudinal Study
| Назив: | Assessing Engineering Students' Acceptance of an E-Learning System: A Longitudinal Study | Аутори: | Lolic, Teodora |
Година: | 2021 | Публикација: | International Journal of Engineering Education | ISSN: | 0949-149X International Journal of Engineering Education Претражи идентификатор |
Издавач: | Bantry (Ireland) : Tempus Publications | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 37 br. 3 str. 785-796 | WoS-ID: | 000641030600019 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85108529146 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/822785 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) (Preuzeto iz KNR-a) Stefanović, Darko |
М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
4
SCOPUSTM
3
WEB OF SCIENCETM
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.