Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of digital transformation and digital marketing on the brand promotion, positioning and electronic business in Montenegro
Назив: The impact of digital transformation and digital marketing on the brand promotion, positioning and electronic business in Montenegro
Аутори: Melovic, Boban; Jocovic, Mijat; Dabic, Marina; Backovic-Vulic, Tamara; Dudic, Branislav  
Година: 2020
Публикација: TECHNOLOGY IN SOCIETY
ISSN: 0160-791X Technology in Society Претражи идентификатор
Издавач: Amsterdam: Elsevier
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 63 str. 101425-101425
DOI: 10.1016/j.techsoc.2020.101425
WoS-ID: 000600845100003
Scopus-ID: 2-s2.0-85092899378
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/826787
URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160791X20310162
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

97
SCOPUSTM
17
OpenCitations
56
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.