Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Ecological consumer neuroscience for competitive advantage and business or organizational differentiation
Naziv: Ecological consumer neuroscience for competitive advantage and business or organizational differentiation
Autori: Gonzalez-Morales, Antonio; Mitrovic, Jelena; Ceballos, Garcia Rafael
Godina: 2020
Publikacija: EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS
ISSN: 2444-8834 European Research on Management and Business Economics Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 26 br. 3 str. 174-180
DOI: 10.1016/j.iedeen.2020.05.001
WoS-ID: 000580988400008
Scopus-ID: 2-s2.0-85088096282
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/832082
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
M-kategorija: 
21aM21a - Rad u međ. časopisu izuzetnih vrednosti

5
SCOPUSTM
3
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.