Резултати

еНаука >  Резултати >  Ecological consumer neuroscience for competitive advantage and business or organizational differentiation
Назив: Ecological consumer neuroscience for competitive advantage and business or organizational differentiation
Аутори: Gonzalez-Morales, Antonio; Mitrovic, Jelena; Ceballos, Garcia Rafael
Година: 2020
Публикација: EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS
ISSN: 2444-8834 European Research on Management and Business Economics Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 br. 3 str. 174-180
DOI: 10.1016/j.iedeen.2020.05.001
WoS-ID: 000580988400008
Scopus-ID: 2-s2.0-85088096282
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/832082
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

5
SCOPUSTM
3
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.