Резултати

еНаука >  Резултати >  Procena boniteta preduzeća u funkciji prestruktuiranja malih i srednjih preduzeća, uz primenu marketinškog pristupa
Назив: Procena boniteta preduzeća u funkciji prestruktuiranja malih i srednjih preduzeća, uz primenu marketinškog pristupa
Аутори: Romić, Lidija  ; Vasiljev, Stevan 
Година: 2002
Публикација: Tematski broj časopisa EKONOMIST
ISSN: 0354-5253 Претражи идентификатор
Издавач: Beograd: Savez ekonomista Jugoslavije
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 37 br. 2 str. 275-286
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/832620
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Romić, Lidija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.