Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Procena boniteta preduzeća u funkciji prestruktuiranja malih i srednjih preduzeća, uz primenu marketinškog pristupa
Naziv: Procena boniteta preduzeća u funkciji prestruktuiranja malih i srednjih preduzeća, uz primenu marketinškog pristupa
Autori: Romić, Lidija  ; Vasiljev, Stevan 
Godina: 2002
Publikacija: Tematski broj časopisa EKONOMIST
ISSN: 0354-5253 Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd: Savez ekonomista Jugoslavije
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: vol. 37 br. 2 str. 275-286
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/832620
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Romić, Lidija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.