Резултати

еНаука >  Резултати >  Međunarodno strateško planiranje u marketingu i njegova implementacija
Назив: Međunarodno strateško planiranje u marketingu i njegova implementacija
International strategic marketing planning and implementation
Аутори: Ilić, Dragan  ; Ilić, Stanko
Година: 2011
Публикација: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Претражи идентификатор
Издавач: Novi Sad: Univerzitet Privredna akademija u Novom Sadu, Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu
Тип резултата: Научна критика и полемика
Колација: vol. 4 br. 1 str. 50-63
URI: https://unilib.phaidrabg.rs/o:2255
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/836468
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=2217-54581101050I
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.