Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Međunarodno strateško planiranje u marketingu i njegova implementacija
Naziv: Međunarodno strateško planiranje u marketingu i njegova implementacija
International strategic marketing planning and implementation
Autori: Ilić, Dragan  ; Ilić, Stanko
Godina: 2011
Publikacija: Ekonomija: teorija i praksa
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Pretraži identifikator
Izdavač: Novi Sad: Univerzitet Privredna akademija u Novom Sadu, Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu
Tip rezultata: Naučna kritika i polemika
Kolacija: vol. 4 br. 1 str. 50-63
URI: https://unilib.phaidrabg.rs/o:2255
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/836468
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=2217-54581101050I
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.