Резултати

еНаука >  Резултати >  INCORPORATING MULTILITERACIES AND MULTIMODALITY INTO LITERACY INSTRUCTION FOR EFL STUDENTS AT A TERTIARY LEVEL: A CASE STUDY
Назив: INCORPORATING MULTILITERACIES AND MULTIMODALITY INTO LITERACY INSTRUCTION FOR EFL STUDENTS AT A TERTIARY LEVEL: A CASE STUDY
Аутори: Prodanović Stankić, Diana  ; M. Jakovljević, Bojana  
Година: 2022
Публикација: Филолог – часопис за језик књижевност и културу
ISSN: 2233-1158 Filolog, Banjaluka Претражи идентификатор
Издавач: Бања Лука : Филолошки факултет
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 25 str. 68-85
DOI: 10.21618/fil2225068p
Scopus-ID: 2-s2.0-85134585537
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/841066
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Jakovljević, Bojana
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.