Резултати
еНаука >
Резултати >
INCORPORATING MULTILITERACIES AND MULTIMODALITY INTO LITERACY INSTRUCTION FOR EFL STUDENTS AT A TERTIARY LEVEL: A CASE STUDY

Назив: | INCORPORATING MULTILITERACIES AND MULTIMODALITY INTO LITERACY INSTRUCTION FOR EFL STUDENTS AT A TERTIARY LEVEL: A CASE STUDY | Аутори: | Prodanović Stankić, Diana ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | Филолог – часопис за језик књижевност и културу | ISSN: | 2233-1158![]() ![]() |
Издавач: | Бања Лука : Филолошки факултет | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 13 br. 25 str. 68-85 | DOI: | 10.21618/fil2225068p | Scopus-ID: | 2-s2.0-85134585537 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/841066 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Jakovljević, Bojana | М-категорија: | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.