Резултати

еНаука >  Резултати >  Intangible Components of Service Quality as a Factor of Customer Satisfaction in the Hotel Industry
Назив: Intangible Components of Service Quality as a Factor of Customer Satisfaction in the Hotel Industry
Аутори Секулић, Дејан  ; Вуковић, Милица  ; Лазовић, Сузана  
Година: 2022
Публикација: Proceedings of the The International Scientific Conference in the field of Tourism and Hospitality SITCON 2022
Издавач: Singidunum University
Тип резултата: Остало
Колација: str. 78-84
DOI: 10.15308/sitcon-2022-78-84
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/843049
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Lazović, Suzana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.