Резултати

еНаука >  Резултати >  The relationship between phonological awareness and reading errors of the second-graders
Назив: The relationship between phonological awareness and reading errors of the second-graders
Аутори: Stelkić, Milica  ; Milankov, Vesela  ; Kerkez, Jelena  ; Simić, Ljiljana  ; Matić, Ivana  
Година: 2022
Публикација: Norma
ISSN: 0353-7129 Norma Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 27 br. 2 str. 199-208
DOI: 10.5937/norma2202199S
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/847244
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Matić Grdinić, Ivana
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.