Резултати

еНаука >  Резултати >  Early childhood foreign language learning and teaching in Serbia: a critical overview of language education policy and plannning in varying historical contexts
Назив: Early childhood foreign language learning and teaching in Serbia: a critical overview of language education policy and plannning in varying historical contexts
Аутори: J. Filipović  ; L. Djurić
Година: 2023
Публикација: S. Zein & M. R. Coady (eds.) Early language learning policy in the 21st centrury. An international perspective. Cham, Switzerland: Springer Nature, pp. 61-84.
Издавач: Springer Nature
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. 61-84
URI: http://zaposleni.fil.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/3/4485
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/848016
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.