Резултати

еНаука >  Резултати >  Pluralism of Theoretical Concepts in the Accordance with Contemporary Education
Назив: Pluralism of Theoretical Concepts in the Accordance with Contemporary Education
Аутори: Ivanović, Josip  ; Nađ-Olajoš, Aleksandar
Година: 2017
Публикација: "The Challenges of Contemporary Education" : final programme and abstracts / 11th International Scientific Conference [and] 6th International Methodological Conference [and] 4th ICT in Education Conference
Издавач: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-75-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 48-49
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/849490
URL: https://magister.uns.ac.rs/-2017--the-challenges-of-contemporary-education/publikacija/316/
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/317624071#full
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Ivanović, Josip
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.