Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj digitalnog marketinga na radno angažovanje ljudskih resursa
Назив: Uticaj digitalnog marketinga na radno angažovanje ljudskih resursa
The influence of digital marketing of work engagement
Аутори: Bojana Ostojić  ; Biljana Ilić  ; Irena Petrušić; Jelena Ružić  
Година: 2023
Публикација: Zbornik radova sa drugog naučnog skupa ,,Balkan na Jahorini - Stanje i perspektive održivog života i rada ljudi na Zapadnom Balkanu “
ISSN: 2831-0667 Претражи идентификатор
Издавач: Istočno Sarejevo - Sokolac: Visoka škola za uslužni biznis
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99976-971-7-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 br. 2 str. 39-59
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/849665
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.