Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uticaj digitalnog marketinga na radno angažovanje ljudskih resursa
Naziv: Uticaj digitalnog marketinga na radno angažovanje ljudskih resursa
The influence of digital marketing of work engagement
Autori: Bojana Ostojić  ; Biljana Ilić  ; Irena Petrušić; Jelena Ružić  
Godina: 2023
Publikacija: Zbornik radova sa drugog naučnog skupa ,,Balkan na Jahorini - Stanje i perspektive održivog života i rada ljudi na Zapadnom Balkanu “
ISSN: 2831-0667 Pretraži identifikator
Izdavač: Istočno Sarejevo - Sokolac: Visoka škola za uslužni biznis
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-99976-971-7-2 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 2 br. 2 str. 39-59
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/849665
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Ilić, Biljana
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.