Резултати

еНаука >  Резултати >  ESP course evaluation purposes and methodology: Tertiary teachers’ perspective and policy implications
Назив: ESP course evaluation purposes and methodology: Tertiary teachers’ perspective and policy implications
Аутори: Vidaković, Mirna  ; Jerković, Jelena  ; Rakić, Dušan  
Година: 2022
Публикација: TESOL Journal
ISSN: 1056-7941 TESOL Journal (TJ) (United States) Претражи идентификатор
Издавач: Wiley
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 2 str. Art. No e653
DOI: 10.1002/tesj.653
WoS-ID: 000766193900001
Scopus-ID: 2-s2.0-85126052503
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/864542
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Jerković, Jelena
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.