Резултати
еНаука >
Резултати >
ESP course evaluation purposes and methodology: Tertiary teachers’ perspective and policy implications
Назив: | ESP course evaluation purposes and methodology: Tertiary teachers’ perspective and policy implications | Аутори: | Vidaković, Mirna ; Jerković, Jelena ; Rakić, Dušan | Година: | 2022 | Публикација: | TESOL Journal | ISSN: | 1056-7941 TESOL Journal (TJ) (United States) Претражи идентификатор | Издавач: | Wiley | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 13 br. 2 str. Art. No e653 | DOI: | 10.1002/tesj.653 | WoS-ID: | 000766193900001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85126052503 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/864542 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Jerković, Jelena | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.