Резултати

еНаука >  Резултати >  Corporate social responsibility and new technologies in food industry, the public perception: Case study of Vojvodina
Назив: Corporate social responsibility and new technologies in food industry, the public perception: Case study of Vojvodina
Аутори: Dragičević-Radičević, Tatjana  ; Stanojević, Ljiljana  ; Milanović, Vesna  ; Katanić, Zoran; Todosijević-Lazović, Snežana  
Година: 2020
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 67 br. 2 str. 329-343
DOI: 10.5937/ekoPolj2002329D
WoS-ID: 000564258100002
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/866939
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stanojević, Ljiljana
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

5
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.