Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj metakognitivnih strategija učenja i motivacije za uspeh u učenju studenata specijalne edukacije i rehabilitacije
Назив: Značaj metakognitivnih strategija učenja i motivacije za uspeh u učenju studenata specijalne edukacije i rehabilitacije
Аутори: Lukić, Jelena; Višnjić, Sofija; Brkić-Jovanović, Nina  ; Andrejić Višnjić, Bojana  ; Bosanac, Milana  
Година: 2022
Публикација: Pedagoška stvarnost
ISSN: 0553-4569 Pedagoška stvarnost Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 1 str. 80-96
DOI: 10.19090/ps.2022.1.80-96
VBS COBISS: 78005513
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870062
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Bosanac, Milana
М-категорија: 
52M52 - Национални часопис категорије M52

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.