Резултати
еНаука >
Резултати >
Značaj metakognitivnih strategija učenja i motivacije za uspeh u učenju studenata specijalne edukacije i rehabilitacije
| Назив: | Značaj metakognitivnih strategija učenja i motivacije za uspeh u učenju studenata specijalne edukacije i rehabilitacije | Аутори: | Lukić, Jelena; Višnjić, Sofija; Brkić-Jovanović, Nina |
Година: | 2022 | Публикација: | Pedagoška stvarnost | ISSN: | 0553-4569 Pedagoška stvarnost Претражи идентификатор |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 68 br. 1 str. 80-96 | DOI: | 10.19090/ps.2022.1.80-96 | VBS COBISS: | 78005513 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870062 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz KNR-a) Bosanac, Milana | М-категорија: | 52M52 - Национални часопис категорије M52 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.