Резултати

еНаука >  Резултати >  Theory of curriculum pro et contra
Назив: Theory of curriculum pro et contra
Kurikulumske teorije pro et contra
Аутори: Ivanović, Josip  ; Nađ-Olajoš, Aleksandar
Година: 2015
Публикација: Final programme and abstracts / 9th International Scientific Conference "Curriculum Outcomes of Contemporary Education"s
Издавач: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-58-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 48-51
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/873755
URL: https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/final2015/9th_International_Scientific_Con.pdf#page=49
https://magister.uns.ac.rs/-2015--final-programme-and-abstracts-2015/publikacija/240/
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/299323143#full
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Ivanović, Josip
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.