Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Theory of curriculum pro et contra
Naziv: Theory of curriculum pro et contra
Kurikulumske teorije pro et contra
Autori: Ivanović, Josip  ; Nađ-Olajoš, Aleksandar
Godina: 2015
Publikacija: Final programme and abstracts / 9th International Scientific Conference "Curriculum Outcomes of Contemporary Education"s
Izdavač: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87095-58-8 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 48-51
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/873755
URL: https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/final2015/9th_International_Scientific_Con.pdf#page=49
https://magister.uns.ac.rs/-2015--final-programme-and-abstracts-2015/publikacija/240/
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/299323143#full
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Ivanović, Josip
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.