Резултати

еНаука >  Резултати >  Conceptual model of key predictors and consequences of customer satisfaction
Назив: Conceptual model of key predictors and consequences of customer satisfaction
Концептуални модел кључних предиктора и консеквенци сатисфакције потрошача
Аутори: Đurić, Nađa M.  
Година: 2023
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Subotica : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 00 br. 00 str. 27-27
DOI: 10.5937/AnEkSub2300024D
VBS COBISS: 133940745
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/152049417#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/874302
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/133940745#izum.si
URL: https://anali.ef.uns.ac.rs/index.php/AnnalsEFSU/article/view/197/125
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.