Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Conceptual model of key predictors and consequences of customer satisfaction
Naziv: Conceptual model of key predictors and consequences of customer satisfaction
Концептуални модел кључних предиктора и консеквенци сатисфакције потрошача
Autori: Đurić, Nađa M.  
Godina: 2023
Publikacija: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Pretraži identifikator
Izdavač: Subotica : Ekonomski fakultet
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 00 br. 00 str. 27-27
DOI: 10.5937/AnEkSub2300024D
VBS COBISS: 133940745
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/152049417#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/874302
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/133940745#izum.si
URL: https://anali.ef.uns.ac.rs/index.php/AnnalsEFSU/article/view/197/125
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.