Резултати

еНаука >  Резултати >  Uvođenje principa održivosti u marketinšku orijentaciju
Назив: Uvođenje principa održivosti u marketinšku orijentaciju
Аутори: Grujić, Milica ; Štavljanin, Velimir; Cicvarić Kostić, Slavica
Година: 2022
Публикација: Domaća konferencija sa međunarodnim učešćem "Izazovi i perspektive marketinga" / Zbornik radova ; urednici Hasan Hanić, Saša Veljković
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SEMA
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-903768-1-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 16-23
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/874896
URL: http://www.sema.rs/repository/download/zbornik-radova-izazovi-i-perspektive-marketinga-2021.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Grujić, Milica
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.